W dzisiejszych czasach omawianie lektur nie budzi entuzjazmu uczniów. Aby zatem zachęcić ich do czytania oraz pracy z lekturą, zostali zaproszeni do innej formy pracy podczas lekcji. Już wcześniej realizowali z powodzeniem podobne zadania.
Uczniowie klasy 5a i 5b w ramach podsumowania wiadomości na temat omawianych lektur – pracując pod kierunkiem p. Edyty Kopacz - przygotowali niezwykle ciekawe LAPBOOKI. Zostali podzieleni na grupy i każda z nich realizowała projekt związany z jednym z omówionych wcześniej na lekcjach języka polskiego tekstów, którymi były: „KATARYNKA” oraz „PRZYGODY TOMKA SAWYERA”.
Okazało się, że wyobraźnia uczniów nie zna granic. Prace przygotowane przez piątoklasistów były pełne pomysłów, niezwykle kolorowe, ale przede wszystkim pełne ważnych treści związanych z omówionymi lekturami. Po raz kolejny uczniowie udowodnili, że potrafią być kreatywni i bardzo zaangażowani w realizację projektu.
Warto obejrzeć ich prace i docenić starania!